Transportas

Užsakymo gabenimas

Užsakymai internetu su pristatymu į namus turi daug privalumų, kurie reiškia patogumą, laiko taupymą ir didesnį klientų pasitenkinimą. Jie leidžia patogiai ir be streso apsipirkti.

Užsakymus Lietuvoje pristato UAB "GORDON Logistics" Vietinis krovinių gabenimas ir sandėliavimas Motorų g 4, LT-02190 Vilnius, užsakyme nurodytu adresu.

Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo matmenų. Pristatymo kainos prasideda nuo 10 Eur siunčiant smulkias siuntas, iki 151,00 Eur siunčiant didelius siuntinius.

Pristatymo kaštai priklauso nuo Prekių rūšies ir svorio ir bus nurodomi prekės kortelėje bei pateikiant Užsakymą.

Į nurodytas pristatymo išlaidas įeina užsakymo pristatymas į pirmąjį aukštą, pristatymas vyksta iki pirmos iškilusios kliūties.

 

Naudinga informacija

Siuntos kainą sistema apskaičiuoja automatiškai pagal prekės svorį, išmatavimus, siuntimo standartų viršijimą ir transportavimo būdo pasirinkimą.

Siuntimo kaina nurodoma prieš pateikiant užsakymą. Jei siuntimo išlaidos nepriimamos, šiame etape galima pertraukti siuntą arba pakeisti transportavimo formą,

Pristatimo laikas neturėtų viršyti kiekvienam produktui nurodyto termino (įskaitomas ilgiausias).

Užsakymo apdorojimas pradedamas gavus apmokėjimą.

Pristatant kurjeriu, pristatymo laikas gali būti pratęstas 2 - 5 dienomis.

 

Atsiminkite!

Dėl teikiamų paslaugų kokybės prašome pasitikrinti gautų siuntų būklę dalyvaujant kurjeriui.

Transportavimo metu apgadinus siuntą, sugadinimo protokolo parengimas palengvins skundų pateikimo procedūras. Kiekviena siunta yra apdrausta, kad būtų galima pasinaudoti draudimu, kurjerių įmonė reikalauja, kad ji būtų surašyta gavus arba per 7 dienas nuo gavimo. Bet kokie pakuotės pažeidimai, įlenkimai ar įtrūkimai turi būti aprašyti kurjerio jums pateiktame kvito dokumente. Žalos pranešimas yra pagrindas skundui ir reikalavimui atlyginti žalą. Tačiau jis turi būti parengtas dalyvaujant kurjeriui ir jo pasirašytas. Protokole svarbu pažymėti langelį „pažeista pakuotė“.

Jei nerimaujate dėl siuntos būklės ir kurjeris neturi „sugadinimo protokolo“, defektus ir pakuotės pažeidimus galite aprašyti važtaraštyje.

Kai siuntą gauna tretieji asmenys, šeimos nariai, kaimynai ar nešėjai, jie turi būti informuoti apie būtinybę patikrinti jos būklę ir užsiregistruoti apgadinimus.

Krovinio gavimo patvirtinimas prilygsta siuntos gavimo patvirtinimo deklaracijai be jokių išlygų. Jeigu manote, kad pakuotės būklė gali rodyti siuntos pažeidimą, turėtumėte atsisakyti ją priimti ir kaip atsisakymo priimti priežastį nurodyti pažeistą pakuotę.