FAQ

Apsipirkimas internetinėje parduotuvėje

Kaip pateikti užsakymą internetinėje parduotuvėje?
Kaip atšaukti pateiktą užsakymą?
Ar galima atsiskaityti grynaisiais pristatymo vietoje pristatymo vietoje?
Kaip patikrinti pateikto užsakymo statusą?
Kaip pakeisti mokėjimo būdą ir adreso duomenis?
Aš negavau užsakymo patvirtinimo. Kaip patikrinti, ar jis įgyvendinamas?
Kiek kainuoja baldų transportavimas nurodytu adresu?
Ar transportavimo kaina priklauso nuo užsakymo dydžio?
Ar į transporto kainą įskaičiuotas prekių įnešimas?
Kaip patikrinti ar pakeisti pristatymo datą?
Ar galiu atsiimti savo užsakymą vėliau?
Ar galiu pateikti užsakymą pristatymui į užsienį?
Kaip pateikti užsakymą, prie kurio pridedami Vitay arba Payback taškai?

Skundai ir grąžinimai

Ar norint pateikti skundą reikalingas kvitas?
Ar jis gauna pakaitinius baldus, kol bus nagrinėjamas skundas?
Kaip atrodo skundų dėl minkštų baldų nagrinėjimas?
Ar galiu reklamuoti prekę su nuolaida, įsigytą išpardavimo ar reklamos metu?
Ar gamintojas/pardavėjas privalo prekėms suteikti garantiją?
Per kokį laikotarpį pardavėjas privalo pranešti klientui apie skundo atmetimą?
Kiek laiko užtrunka skundo nagrinėjimas?
Kas yra Garantija?
Kas yra Garantija?
Ar galiu atšaukti baldų, pagamintų stacionarių prekių parduotuvėje, pirkimą?
Ar galiu atšaukti baldų pirkimą internetinėje parduotuvėje?

Klausimai apie gaminius

Ar galima įsigyti nestandartinių išmatavimų baldus, užsakyti?
Ar galiu pirkti atskirus baldų elementus, pvz., rankenas, lentynas?
Ar galima užsakyti surinktus baldus?